adf.ly - shorten links and earn money!

Search Box

aliff-life.blogspot.com

Thursday, August 14, 2008

RAHSIA TIDUR

Hari ini aku boring tak kemana... aku nak tido tak bleh so aku terlintas nak ler nak dedahkan rahsia tido kawan-kawan ku. cuba tgk yang sibaju biru tu tido, dekat kedai makan, ramai org, atas kerusi tu bleh tido siap gan berdengkur tu,, isk isk... ops... lupa nak kenalkan nama model kita tu, yang baju biru tu nama die marzuki asal kb,jgn marah arrrr broo... dan die mempunyai kepakaran dalam bidang komputer, yang tido mulut terbukak tu aku panggil EDI,skrg tgh meneruskan pengajian... yang si edi ni tido uiksss... ermmm aku takyah citer ler ko tgk pic. lepas tuh berikan comment.. k.. cow luuu...

No comments:

AliffLife

Selamat datang to aliff Life blogspot...
Petikan Kata-kata Untuk Renungan Bersama..

WORK HARD STUDY HARD BUT DON'T BE JAHAT..

"REMEMBER GRASS NOT ALWAYS GREEN"


‘AT ONE TIME YOU WORK SO HARD FOR YOUR MONEY. IT IS TIME FOR YOU MONEY TO WORK HARDED FOR YOU’
Robert T.Kiyosaki

Bukalah mata kita Semua Hebat.. Kita adalah semua Sama...







Keindahan Alam Ciptaan Yang Maha Esa

Keindahan Alam Ciptaan Yang Maha Esa
Jauh Berjalan Luas Permandangan